måndag

Vaknade klockan halv 6 imorse av att älsklingens alarm ringde.. Stackarn fick kravla sig upp ur sängen för att dra sig vidare mot jobbet medans jag låg kvar och sov en stund till. Vaknade senare efter någon timma gick upp och slängde i en maskin tvätt. så nu luktar det nytvättat här. Har också varit ute och gått en promenad. skönt faktiskt! inte så farligt kallt som det varit i helgen.. Imorgon ska jag jobba igen på sushi'n tillsammans med Camsi.. Ska ta mig en dusch nu, sen höra av mig till laura om inte hon hinner höra av sig innan mig.. Ha en bra dag alla så länge =)

Det är svårt att förstå.. men varje dag undrar jag hur du orkar med mig.. Du är det bästa som hänt mig, älskar dig massor D. stay with me forever <3 jag har världens snyggaste pojkvän :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0