sol sol sol

älskade, älskade sol, vrid på värmen lite. så är jag jätte nöjd och jag lovar att nästan 99% av resterande Sverige blir nöjda då med! Sitter och drömmer mig bort i vanlig ordning.. Skulle vilja ha en dag i juli.. finns så mycket man skulle kunna göra då. som t.ex. åka bada, ligga i en park och läsa någon skön bok och lyssna på lite per gessle i ipoden.. eller kanske dra ut på en ö och tälta med ett stycke gott folk och ha svinkul hela natten. och få tusentals myggbett på benen.. eller en kväll på en uteservering efter jobbet.. jaa, ni förstår vad jag menar. det är allt så mycket lättare då och man mår så mycket bättre. på vintern är det mesta dystert och tråkigt. jag är helt klart 100%, en sommar människa och förblir nog det.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej!

Vad konstigt, de funkar för mig, om de nu bara är blogg.se som strular så sök eleonor89 på youtube så hittar du filmerna där! :)

/ Eleonor

2011-02-21 @ 21:57:29
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0