the last exorcism

har precis kommit in efter en promenad i -15° höll på dö. ska alldeles strax med davids mamma och handla. för ikväll ska vi laga hemmagjord pizza :) David är på jobbet, åkte med honom dit och gick hem, trodde inte det skulle bli så kallt som det vart.. men inte mycket att göra åt! Igår jobbade jag som sagt. sen efter det åkte jag hem och myste med david. åt mat sen kollade vi på film, en skräckis, the last exorcism.. jag tyckte faktiskt den var riktigt läskig måste jag säga.. tog mig ett tag innan jag somnade. sen drömde jag att en av mina vänner hade djävulen i sig.. så vaknade och kunde inte somna om. dumma film! haha..
ikväll vet jag inte vad som sker, david jobbar stängning, sen efter det får vi se vad som händer. Michel smsade just och frågade om vi var sugna på att komma över på en filmkväll, så ska kolla med david när jag o barbro åker och handlar om han är sugen. Nu ska jag städa här lite.. igen! det ser ut som ett bombnedslag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0