tuursta

Ligger i sängen, David åkte just till en kompis idag igen, han kommer väl hem sent idag med. Ligger här mätt och belåten.. Davids mamma lagade ungpannkaka och det var gott =) idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.. bakat hela eftermiddagen, försökte mig på morotsbröd. Nu ligger jag och väntar på att halv åtta hos mig ska börja. Sen blir det landskampen, heja sverige! sen sovdags, imorgon blir det jobb. Någon anonym frågade vart jag jobbar.. Ni som kommenterar får gärna skriva vem ni är. så kanske det blir roligare att svara.. Jobbar på samma ställe som min kompis Camilla. Svenska sushi köket som ligger mellan Midsommarkransen och telefonplan här i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0