veckans gästbloggare

Hallojsan på jordgubbsflötena där ute!
En djupare presentation av mig behövs nog inte men jag kan kort och konsivt säga att jag är Felicia Aulén , en lite yngre gestalt i Aulénkusiner-skaran. Fick förslaget av Louise att gästblogga hos varandra och den möjligheten såg jag som en annorlunda men rolig grej så det gick ju inte att motstå, så det är som sagt jag som skriver detta.
Louise Aulén , vem är då det? Ur mitt livsperspektiv är inte bara hon en kusin till mig utan också en riktigt vacker ung & fräsch kvinna! hahaha såg upp till henne väldigt mycket när jag var liten eller ja mindre plus att hon alltid stod upp för en, vilket kändes väldigt bra att känna att hon aldrig skulle låta någon trycka ner en.
Vi hade väldigt roligt de åren då jag och mamma umgicks med henne eller då om vi hade en tjejkväll med Nathalie (en annan kusin) Det gjorde att man kom varandra väldigt nära.
Som jag nämnade tidigare så har jag alltid tyckt hennes yttre men självklart inre är väldigt fint och var ofta alltid så glad! Även då hon öppnade alla sina fingivna presenter på studenten för något år sen, så lyste hon även mer än produkterna.
Utan att detta ska bli ett smörinlägg så måste jag säga att jag har fått uppleva goa stunder med henne! Allt ifrån att ägna en kväll med lite make overs då hon satt barnvakt åt oss till att skickas iväg på en fyrhjuling in till torshälla för att hämta folk.
Nu blir det ju inte så många nyskapade minnen eftersom hon flyttat iväg från våran lilla gnällbälts håla Eskilstuna och bosatt sig i storstaden. När hon väl återvänder hitt med småglimtar så lyckas hon aldrig navigera sig hitåt, men hoppas det blir inom kort eller att man får möjligheten att hälsa på henne där.
Där får jag nog avsluta innan ögonen på er faller ut.
/ Kusin Felicia Aulén
mig kan ni hitta på: http://fowzies.se/

Kommentarer
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-02-02 @ 17:18:14
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0