1 maj 2009

Jag satt och kollade igenom lite studentbilder och fann denna bild nedan. Jag bara älskade min frisyr den dagen, som min kära vän Sabina fixade åt mig. visst är hon duktig? med tanke på hur kort hår jag hade.  tur att det finns löshår. och jag bara älskade dagen i sig. Gick ju som sagt med min bästa killkompis Freddy, vilken ära! och hade bästa sällskapet vid middagen, det var så roligt. hände bra sjuka saker! det som slog var när det blev tystnad i hela salen bara för att fredddy och antonio "hyschade" så alla trodde att någon skulle hålla tal eller något liknande, vilket utpraste i skratt. haha! kul för stunden. Kom också och tänka på att hur jag lyckades gå i den där 15cm klacken med min stukade fot? trodde ju inte det skulle bli någon bal för mig. men jag lyckades, Freddy fick stå ut med en som hängde på hans arm ;) stackarn.. en riktig lyckad och minnesvärd kväll blev det iallafall och jag saknar det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite fler bilder från din student och bal? :)

2011-01-17 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0