Dag 05 – Vad är kärlek?

oj, ja.. Vad är kärlek? det beror väl på. Det kan vara allt från en sak till en känsla. Men för mig är nog kärlek något som får mig att bli glad och lycklig. Som mina vänner och familj dom är kärlek, helt klart! utan dom hade jag nog inte varit den jag är idag, det är ni som gjort mig glad och lycklig. Sen har jag ju min kärlek, david med. Men det är en annan typ av kärlek. För han är min andra halva just nu, det är han jag spenderar den mesta tiden med tillsammans. och det är han jag saknar att vara med så fort han inte är med mig. det är han jag är kär i helt enkelt. och hoppas att jag kommer vara det livet ut om jag ska vara ärlig. Har och kommer nog aldrig träffa någon som är så bra som honom. :) Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet när vi såg varann..
Sen har jag ju delat kärlek med alla dom bästa djuren. som Rocko(hund) han och jag var verkligen bästa vänner. och viking(häst) och Sabbe(häst) och alla katter jag är uppväxt med. gud vad jag saknar att ha ett husdjur igen, det ska bli ett måste inom en snar framtid. Tur att david också gillar djur!
för mig är nog livet rätt meningslöst utan kärlek, och det tycker nog fler än jag. för vad vore livet utan kärlek?
Denna låt tycker jag ni ska lyssna på, den går rakt in i hjärtat.
Carolina Wallin Pérez – Utan Dina Andetag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar :) älskar dig sötnos! /Din

2011-01-08 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0