Dag 09 – Tio saker ni inte visste om mig

Jaha, detta kan bli svårt. så förvänta er inga märkvärdiga saker, ointressanta med andra ord ;)

TIO SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

  1. jag vill inte ha louise som tilltalsnamn
  2. jag drömmer om att ha ett hus & stall
  3. jag skulle vilja leva som elin kling eller kenza
  4. jag är 1.63cm lång
  5. jag ogillar ormar och sånt
  6. jag hoppar till as mycket utav oväntade ljud så man kan tro att jag ska dö
  7. jag älskar lantlig inredning och inredning över huvudtaget
  8. jag hade hetat karlsson om inte päronen gifte sig
  9. jag hatar ljudet av när man slår ihop tallrikar/glas (som tex när man plockar från diskmaskinen)
  10. jag har endast en smilegrop

sämst? haha ja.. nu ska jag duscha och  äta frukost, sen röra mig mot stan, sen blir det intervju idag :) hoppsan hejsan på er så länge!

2 trötta saker på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0