ps. i love you

Detta inlägg är till min finaste David Marcus..

Ligger och kollar på lets dance och tänker på den underbaraste som finns på denna jord just nu.
Första gången jag träffa dig, kände jag redan det där pirret i magen som gjorde mig alldeles varm i hela kroppen. och jag ville bara träffa dig mer och mer efter den kvällen. vilket jag fick och är glad över idag, för just nu har jag världens finaste pojkvän. Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Det finns stunder med dig som känns som att jag är i himlen.. som ett exempel är när vi ligger i sängen och bara kollar på varann, den blicken ska vi inte tala om.. den får mig att smälta det är då jag inser vilken fin människa du är och jag känner verkligen hur kär jag är. och det bästa som finns är att bara känna din närhet, det får mig att känna mig avslappnad och så lugn. och när du säger att du älskar mig innan vi somnar, får mig att somna gott och känna mig älskad. du förstår mig på ett sätt som ingen annan någonsin har gjort tidigare. jag har verkligen fastnat för dig, du har tagit mig med storm. Det jag vill säga med detta är att jag aldrig kommer få nog av dig, jag är helt tokig i dig. Jag älskar dig! / din lilla tjej..
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: <3

Fin biiild syster!

2011-01-28 @ 21:15:50
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0