UPDATE

inte skrivit här i på tre hela veckor? men det beror ju på att jag har haft annat för mig :) tänkte försöka minnas och berätta lite för er vad jag gjort under dessa veckor. kan börja med att jag har jobbat 8-17 en heldel, men nu har jag semester, vilket är underbart skönt! I början av juli åkte jag och mitt hjärta upp till dalarna och myste på deras släktgård tillsammans med hans föräldrar. tog en heldags utflykt runt siljan en dag, jag och david fastnade i orsa djurpark. Jag var som ett litet barn på nytt. och med tanke på att jag älskar djur så förstår ni varför. Dom djuren dom hade var; isbjörnar, tigrar, leoparder,  alla olika sorters björnar(bruna, stora som små osv) vargar och lodjur om jag har minnet med mig, säkert glömt något. såg alla djur förutom vargarna och lodjuren, dom gömde sig. Det gulligaste var bebisbjörnen, jag var helt tokig där. david fick nästan dra bort mig därifrån. blev helt kär.
nog om orsa djurpark nu, haha.. efter orsa iallafall så åkte vi vidare tillbaka mot leksand. köpte med oss lite alkoholhaltiga drycker och åkte hem till släktgården igen och myste vidare.
Efter våran lilla tripp upp till dalarna har det varit en del jobb. och så har vi hunnit grilla och myst med vänner, samt en del utgångar..
ja, detta var väl en liten uppdate av min juli månad? Finns mer saker jag gjort som spelat bowling, haft lite parmys med jossan och michel i deras utomhus jacuzzi osv.. kommer jag på något mer kul så ska jag självklart berätta det ;) annars om ni undrar något så vet ni ju hur ni tar er till väga för att få veta mer! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0