bloggtorka

haft en bloggtorka igen, men helgen har varit fullspeckad.
Fredag; Tog jag och david en varsin cykel och cyklade oss fram och tillbaka till brostuga/drottningholm. Där vi mötte upp lite annat folk och spelade vollyboll och minigolf, blev också årets premiärdopp för mig i sjön, burr vad kallt det var. På kvällen åkte vi till Alexi och grillade och kollade fotboll. sen kom lördag, då jag david och isak åkte ut till pölen och hade en skön frukost i solen och det blev också sol och bad där med. På kvällen där så kom Sarah från v-rås blev förfest hos Isak, sedan en utgång. Kul kväll vill jag lova! Sen i söndags vakna jag upp med david på isaks soffa och undra vart jag var, eftersom jag och patrik hade efterfest tills det ljusnade ute, halv 6 drack jag min sista droppe. på dagen tog vi oss ut till ekerö, jag, david, sarah och isak då vi la oss på södran och sov, sen på kvällen låg jag och david och hade oss lite söndags mys med massa gott och film, perfekt söndag! sen i måndags så åkte vi till pölen igen, jag och grabbarna. innan det var dags för jobb. Jobbade igår med! men idag ä rjag ledig, och visst är solen snäll som gömmer sig på min lediga dag. Så jag får vara inne och städa och tvätta high five på den! Men då blir älsk glad när han kommer hem :) Nästa vecka firar vi 8månader, då ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0