onsdag

Ligger skapligt utvilat i sängen nu, sovit hela natten och typ hela dagen igår också? men det är bra att vila och dricka mycket när man är sjuk! Både David och hans söta mamma kom med massa halstabletter igår när dom kom hem från jobbet. puss på dom!! idag ska jag vila igen, inte riktigt frisk än, som jag sa till David i morse innan han skulle till jobbet "åååh älskling!? jag har inte hostat på hela natten, jag är pigg nu är jag frisk" så typiskt mig, men så fort jag klev upp ur sängen kom hostan och insåg då att jag inte var frisk riktigt än, haha.. Vad ska jag sysselsätta mig med idag då? kanske mixa med designen. Varför inte? eller kanske komma på en tävling! hmm.. för bloggigt kanske.. Det återstår och se, nu ska jag iallafall försöka få i mig lite frukost! tjingeling så länge! =) (lyssna på Melissas låt jag la upp i tidigare inlägg, älska Melissa Horn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0