Torsdag

vaknade upp idag och tänkte " vad fan hände igår ", nej nu skojar jag bara.. Började iallafall min onsdag med att upp tidigt för att möta upp Camilla på stan för lite shopping, och javisst blev det shopping. Sen vidare mot Solna för lite intervju, vilket gick bra och kändes super bra! Möte upp david dumpade lite shoppingplagg i bilen o så fick han en present. (givmild flickvän) och efter det åkte jag hem tog mig 1,5h hem, normalt från solna ska de ta 50min. så fick njuta av att åka buss i mys/regn vädret.. gjorde mig iordning snabbt som blixten, sen på bussen igen och tillbaka till solna där jag mötte upp Simone för att sedan vidare mot söder. mötte upp Malin & Parveen också. trevlans, sedan hamnade vi på F12.. och runt 12 drog jag nog hem till älsk och somna gott. Och oj vad jag jagade efter mcdonalds, fattar inte varför jag får sådant sug efter det när jag har druckigt lite.. farligt det där! haha.. Senö prataö jagö med Skauö iö telefonö, haha bra kul vill jag minnas att vi hade.. Nu är jag hemma och laddar för jobb ikväll, 16-22.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0