cant sleep without my babe

mitt hjärta åkte till jobbet för ca 1h nu och jag kan såklart inte somna om, sängen blir så stor och tom utan honom. men det bästa är iallafall att vi alltid skiljs åt från varann med en eller fler mysiga hejdå pussar och vi älskar dom lika mycket som vi älskar varandra ;) och eftersom min söta chef ringde igår och kollade hur jag mådde för att se om jag skulle orkat jobba idag så tyckte hon att jag skulle vara hemma och vila, man vet aldrig om kroppen min säger ifrån efter lite arbete. så får ta lite i taget. några små promenader.. igår promenerade jag med Camilla. och vet ni vad? idag ska jag faktiskt få träffa SANDRA ANDERSSON, som har varit i barcelona i ja...? jag vet inte hur länge? ska försöka pallra mig in på en lunch med henne. can't wait!! som jag längtar efter att få höra en massa skvaller om hur kär hon blivit i en kille i barcelona elr hur många hon blev kär i, älskar att lyssna på saker hon har att berätta, hon har verkligen sitt sätt att utala sig på, o det är verkligen Sandra, älskar att hon är sig själv. nu tror ni att jag är värsta fanet av henne, men så är de ju självklart till en viss del, men hon är faktiskt min "klasskompis" från gymnasiet... puss på detta nu här kommer några bilder på mig och min kära vän Sandiie :)

Kommentarer
Postat av: A1

favvisar<3

2011-11-03 @ 07:02:14
URL: http://amforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0