spontant brunhårig

Ja som ni ser på bilden här så är jag helt plötsligt brunett? efter denna helg råkade mitt hår missfärgas.. Började med att jag ville bli av med min gråa/råttfärgade/fula utväxt. Paulina smeta in hårfärg i mitt hår och jag ser hur det blir ljust väääldigt fort. så tar ur färgen efter en kvart redan, skulle vara i 30-40minuter.. Jaa o det är nu de värsta kommer. jag var totalt vit i hela skallen. och en nyans av gult. Så den första tanken som slog mig var: så här tänker jag knappast åka tillbaka till stockholm. så slutade med att det blev ett senare tåg hem och en till färgning av hår, som slutade i brunt.. så hejdå blondiner för ett tag, men snart är jag blond igen! Av detta har jag lärt mig: FÄRGA ALDRIG HÅRET HEMMA! här framöver blir det frissan som senast..
Vad har jag mer gjort i helgen? jo jag var ju som sagt inte hemma i stockholm, var i Eskilstuna och mös med mina nära och kära. Smet ett tag ifrån min fina pojkvän. I fredags körde jag en "aulen flyttar in" hos Mallan och dan, kom och störde i deras romantiska fredagsmiddag,ups! Sen blev det vinmys och lite utgång. sen var lollo väldigt trött så jag somnade på soffan. Och på lördagen var jag bakis och inte alls allt för pigg. Så åkte ut till min lilla släkt i sundbyholm och käkade pizza och myste till så mycket bättre. sen somna jag ögona böj. och igår färgade jag som sagt håret.. klämde också in ett stallbesök i lördags, hästar är för gosiga, saknar ridningen bamsemycket! Idag var jag på återbesök på sjukhuset vilket gick bra och gick därifrån med ett leende på läpparna, men hade samtidigt lite ånger inom mig och tänkte: varför gjorde jag detta?? men nu är det gjort!
Nu ska jag sätta på en film innan david kommer hem och snor datan för mig och spelar dataspel, han har ju blivit datanörd!

(kanske inte världens finaste bild, men den duger;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0