torsdag

jahapp för er som vet är ju jag genomförkyld, näsan rinner och jag snyter mig 100gånger om dagen. och nu när jag tittar ut igenom fönstret och ser att det snöar gör inte saken bättre. jag har varit hemma och vilat nu sen i måndagskväll och håller på att bli tokig, men vad gör man inte för att bli frisk?.. Skulle haft hit Louise och Jossan ikväll på vinkväll, men det får bli när jag mår bättre. För just nu håller älsklingen på att montera upp en ikea garderob, man blir ju tokig? men det kommer bli skit bra när den är på plats. synd att jag är sjuk och måste vila, så älskling får jobba själv? ;) ska ta lite bilder på lägenheten sen så ni får se hur vi har det här i Bromma! :) flyttade ju in förra veckan.. Nu ska jag göra lite te och snyta mig 50 gånger till för det är väl det jag har kvar nu efter halva dagen? Kommer nog ett till inlägg ikväll så håll ögonen öppna!
förra årets nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0