fredag 17/10-08

jahapp.. hemma igen skönt måste jag säga.. var hemma halv 7 igår morse. och jag var i skolan runt elva.
En jobbig resa hem måste jag säga.. först var planet försenat kanske 1 timma. sen när vi kommer fram till arlanda och ska hämta bilen så går de bra än så länge. sen under färden hem så hör jag david säga: "va faaan vi ska ju inte till trosa eller nyköping, vi har kört fel" så då var det bara för oss att åka igenom nyköping hem. jippie, men en timmas extra körning hem skadade ju inte. jag tror nog att vi var lite små sura på varann den stunden, men samtidigt ganska så trötta..

bilder får ni kanske, beror på om vi kan få tillbaka bilderna på minneskortet. för jag var lite klantig näst sista dagen. jag råkade formatera kortet på kameran. säger bara lyckat och typiskt mig =) visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0