lördag 6/9-08

igår fyllde ewelyn år, så befann mig hos henne på middag. Sen fixade min käraste farbror med sin limosin som kom och hämtade oss och skjusa ner oss på stan, där det blev nybron. sen blev det kebaben sen hem väldigt tidigt. lr ja runt 1 tror jag den var. Men ville ju till min älskling =) sen fick jag ju skjus också, så varför inte.. Kvällen blev iaf väldigt lyckad måste jag säga. kul vare iaf att träffa Malin & petra också, vilket jag inte gjort på ett bra tag!
idag blir det bara ta det lugnt =) måste spara mig inför nästa helg, för då är det joonas avskedsfest/födelsedag tror jag? om jag förstått det rätt.. Det kommer bli skit kuuul!!!!! ser verkligen fram emot det =) ne nu ska jag vänta på att älsklingen slutat jobbet, så vi kan diska, för jag orkar inte göra det själv. haha! komsiiiii komsii

1/5-08 mer ska de bli

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

åh.... kebab. nu blev jag jävligt hungrig. ditt fel, lollo!

2008-09-07 @ 13:29:20
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0