bara jag ingen annan..

sitter här och kollade min mejl nyss, fick svar ang. plugga i australien. Är verkligen jätte sugen på att dra iväg en månad och bara vara. men det som står först på listan är en utomlandsresa med Malin.A.. Blev en spicy hot med henne på lunchen idag. och vad gör jag nu? jo sitter och trycker i mig chips och cola, mums! aldrig fel det heller. skulle ha fikat med fru östlund idag, men var tvungen och åka hem och fixa med bilen, städa ur den och ta fram alla papper, för de kommer ett par och ska kolla på den idag, dem har inte kommit än. konstigt nog. så hade hunnit fika med josse. surt! vi ska planera inför vintern, wei.. planer planer planer.. vart ska dom gå?


fundersam

Kommentarer
Postat av: fru östlund

vinter 09 säger ja bara =D

2009-08-11 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0