sovdags snart.. nydag imorgon

jahapp, igår jobbade jag med anna i öltältet på stan när lilla björn rosenström spelade. sen efter tolv blev vi flyttade för att jobba på harrys.. var hemma vid 4 igår. sen somnade jag 6 kanske, blev väckt 12. sen åkte jag ner på stan lämnade in ett cv till en butik i stan, sen åkte vi ut och sålde min käraste sötaste bil, sadface. men har ingen använing för den, så bye! imorgon ska jag upp innan tio, så runt halv 9 kanske. sen kommer mäklaren och fotograferar huset, för vi ska förmodligen flytta ut till tumbo, yes!!! (not). Sen ska jag åka och kolla efter en tv =) sen klockan 18.00 blir det jobb igen, på strömsholmen kom och ta en öl eller två. så kvällen går fort.
nu måste jag sova, godnatt på er hjärtegull..

/ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0