mushuvud

som sagt.. kan inte sova i vanlig ordning. min katt kom nyss in med en mus och var jätte stolt. och la den bredvid mig och stog o mjauade. samtidigt som jag står och försöker skrämma iväg katten, så hon kunde bära iväg musjäveln kommer hunden och ska kolla vad som händer i köket. ställer sig och kollar på och gnäller medans katten sätter sig och tuggar o tuggar på musen. trodde jag skulle spy när jag körde hur hon tuggade sig igenom kött o ben. efter ett tag blir det tyst.. och jag tittar ner på golvet, kvar är.... inte katten? inte musen? och inte hunden? utan bara ett litet kvarlämnat huvud från musen. USCH! jag rör det inte. någon som vill ta bort? kom så blir jag glad.

bild 1, katt + mus: stackars mus


bild 2, mus huvudet: inte okej.




sandra andersson är min vän och hon vet att jag tycker om henne av hela mitt hjärta. PUSS på 'na.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0