etown, im here

jahapp, då befinner man sig i Eskilstuna då! hur underbart är inte det? :) sitter hos min käraste Madeleine. vi vaknade med tuppen. Ska väl snart äta frukost antar jag, sedan röra oss mot stan en sväng? Ikväll ska jag också få träffa Anna, som jag inte sett på flera månader känns det som. Och så ska jag försöka klämma in lilla josseposse med! Sen ikväll får vi se vart strömmen tar oss. men fest blir det! och imorgon ska jag hem till Madde.J på lite tjejmiddag, kommer nog bli en riktigt rolig helg tror jag. Bilder ska jag försöka ordna med! eller vem vet, kanske videos till och med! får se vad man vågar sig på. Nu ska jag lämna datan och hälsa dagen välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0