ny vecka men nya spännande ting.

Kom just hem, haft en dag med min kära vän Emma som var här från Uppsala. vi gick på stan och shoppade lite, och fick oss en promenad kan jag lova. Men trevligt har vi haft. Köpte mig en sån shorts-dress?! i leopardmönster och sen köpte jag på mig ett gäng ringar. nu ska jag alldeles strax sätta igång och städa lite och laga lite mat också. blir sängen tidigt idag. jobb imorgon! Min lön jävlades med mig idag föresten, den kom inte in på kontot så blev heltokig ringde till jobbet sen fick jag numret till lönekontoret för att undersöka saken. då har dom skickat ut lönen på utbetalningskort? så typiskt! så den befinner sig i Eskilstuna. men det är ju lite fördel, för då vart det inte mycket som brändes idag då. Nej nu ska jag sätta fart med mina sysslor innan jag blir alldeles för trött och inte orkar.

Snart är det helg, då bär det av mot Göteborg! underbart :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

i love it<3 (fan va snygga vi är på bilen ;) )

2010-04-26 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0