18 oktober 2010

ojojoj vad dålig jag är! ber om ursäkt. har haft mycket för mig. har flyttat till en ny lägenhet bland annat. och jag trivs. Har också gått och skaffat mig en söt kille, david heter han! världens underbaraste är verkligen kär :) och så jobbar ju på som vanligt. det var lite info om vad som hänt..

Är ledig idag, följde med paulina till sin skola imorse där hon ska plugga nu i vinter. Hon behövde syrran som hjälp för att hitta ;) . så jag var uppe med tuppen. Ska strax in mot stan och möta David =) Sen ska jag hem och städa lite. nu ska jag ta mig något i magen.

puss på er, får se när nästa gång jag skriver.. men inom en snar framtid iallafall, lovar att jag ska försöka hålla er uppdaterade..


Kommentarer
Postat av: sofi

ja såg de :D

men varför skriver alla " fail" på hans sida när de står att ni är tsms?

är de ngt skämt?

2010-10-18 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0