Dag 06 – Min dag

Idag har jag verkligen inte gjort ett dugg, men det passar ju söndagar. Vaknade upp bredvid världens finaste.. Gick upp och tog oss ett bad, sen skulle vi äta frukost men blev ist korv och pasta tillsammans med hans pappa. Sen gick vi och la oss framför tvn och jag somnade, som vanligt.. och vaknar upp och ser att david också ligger och sover. slitna? blev en lång natt.. tror vi somnade runt 4 igår kväll.. sen var det middag, det blev fisk till middag, de var gott! Sen vart vi godis sugna och åkte till konsum och köpte oss lite godis så nu ligger vi här i sängen och tittar på tv igen och gottar oss. väntar på att klockan ska bli nio så vi får se på film! :) imorgon ska jag ut och söka butiksjobb, wish me luck!
älskar dig david <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0