i cant be perfect

ska aldrig mer promenera ensam en kväll på ekerö och tro veta vägen vart jag ska, gick lost i 2 och en halv timme igår kväll. nada med batteri på telefonen och ingen karta. och gissa om jag frös?
idag mår jag faktiskt rätt konstigt. blir yr så fort jag reser mig upp och ont i benen, snurrar i skallen. och allmänt deppig på allt. som sagt, i cant be perfect. mår som sagt inte bra just nu. tur man kan dra fram sitt falska leende ibland och lyckas få andra att tro att det är äkta(bortsett från mina vänner som läser av mig innan o utan).
och idag är det inte vilken dag som helst, det är kära systers födelsedag! idag blir hon 20år, hade mer än gärna varit där och klappa henne på huvudet när hon vaknat och grattat henne. men som sagt, ekonomin går inte hem hos en arbetslös kvinna som lilla jag.. Hoppas iallafall att din dag blir bäst och att den blir oförglömlig, man fyller bara 20 en gång i livet. tiden går så fort, vi har ju känt varandra ett bra tag nu, 7år snart va? och mer år blir det. vi har gjort massvis tillsammans och mer blir det :) du är en underbar vän/syster och jag älskar dig. grattis igen och återigen hoppas din dag blir till den bästa! <3

Kommentarer
Postat av: SYSTER

Tack så jätte mkt, hoppas vi ses på lördag<3 Älskar dig massor och vi kommer ha många år tsm framför oss<3

2011-01-27 @ 18:37:01
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0