7 månader

För 9månader sen träffade jag&David varandra för första gången. det var på Medis(söder), det var lite nervigt, men det blev en kanon mysig och trevlig kväll. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, ville knappt åka hem den natten då jag var tvungen för att jag skulle jobba dagen efter. På hem vägen på tunnelbanan kunde jag inte hålla fingrarna borta från min mobiltelefon för att skriva ett SMS till honom och säga att vi var tvungna att ses igen. Tänkte på honom hela vägen hem ända tills jag la huvudet på kudden och somnade. Vaknade med ett leende på läpparna och åkte mot jobbet med fortsatt han i tankarna, efter jobbet kom David hem till mig och vi kollade på film. han sov hos mig flera dagar i rad innan vi ens knappt vågade pussas, för att det pirrade så mycket i kroppen av att vara i hans närhet.. vi var som 2st 14-åringar. Tillslut frågade han efter en puss och efter den pussen blev det fler o fler.. Den 18 oktober beslutade vi oss för att ha som "vår dag" Så idag har vi varit tillsammans i 7 hela månader. Vi har haft många mysiga stunder och jag älskar honom mer för var dag som går. det är som om att han knyts fast med en ny knut runt mitt hjärta för varje dag som går, desto svårare för honom blir det att ta sig ifrån mig. Saknar honom så fort jag inte är i hans närhet. Han är det finaste jag har. Jag är så kär! Forever and ever babe, jag älskar dig av hela mitt hjärta David. om 10år är du fortfarande min ;)

Idag ska vi ut och äta på Michelangelo i gamla stan sedan blir det mys på bio. Sen hem och mysa ännu mer!


Kommentarer
Postat av: David

Älskar dig! :)

2011-05-18 @ 10:36:53
Postat av: karro

gud vad fint skrivet! Fick mig en liten tår i ögat louizzi :-)

2011-05-26 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0