rastlösadag

Är rastlös samtidigt som jag inte har någon ork i min kropp till att göra något. Har hängt in kläder i garderoben iallafall. så nu är det liite ordning där igen, efter att jag har rotat runt där ett x-antal gånger när jag ska klä på mig. Nu kikar jag runt lite här och vill ha hem min älskling, har lite seperationsångest. vill inte att han ska åka på den där kickoffen, vem ska jag då somna sked med? och hur ska jag kunna somna för det första? sängen kommer kännas så stor. Och vem ska jag laga middag med? o allt man gör tillsammans. Låt dessa dagar gå fort. Kan inte vara ifrån dig allt för länge. Kommer sakna ihjäl mig. Så ikväll ska vi mysa för hela slanten. Undra vad vi ska äta för gott ikväll? will see..

bilden är tagen hösten 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0