saturday

Nu var fredagen över, blev lite vila igår innan jag bestämde mig för att ta tag ikvällen. Vill ju inte vara ensam hela tiden. Så som planerat kom mina brudar. Och vi busa och stojade. Riktigt lyckad fast det bara var hälften som kom. lite besviken blev man ju. Många som kom i sista sekund som vanligt, och sa att dom ej skulle komma. Tycker det är lite dåligt när man har planerat en massa. Menmen, man kan ju inte tvinga folk? Men nog om det, jag är glad för dom som kom och gjorde kvällen så lyckad! vi somnade 05.30 i morse.(kommer bilder från kvällen senare idag) Just nu ligger jag under vår mysiga filt och slappar, inväntar melodifestivalen på tv. Åt precis middag så är mätt och trött nu. Idag har jag lite egen tid med mig själv. Skönt! tråkigt när tjejerna åkte för 3h sen. Hade gärna haft dom kvar en natt till..

tänt upp massa ljus i lägenheten

fick tulpaner av tjejerna igår, sötnosar

min lördagsmiddag, trist att laga mat till sig själv.

Kommentarer
Postat av: Joona

saknar dig, får ta en helg snart när jag kommer upp till sthlm! <3

2012-02-12 @ 17:57:45
URL: http://johannajoonab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0