fredag 1/8-08

äntligen är man hemma från en veckas arbete.. har varit en mycket tuff vecka. därför man är lite extra trött. borde igentligen ligga i sängen nu och sova. men skulle haft sällskap av en viss david.. för det inte är någon annan hemma så ajg sitter helt ensam ute i skogen.. men david hamnade på akuten ikväll så han mår inte så bra o orkade inte komma hit.. hoppas han är piggare imorgon, för saknar han massor. varit utan han i en vecka nu. känns som en evighet. Sen undrar man ju vad sina vänner gör också? madde svarar inte på sin telefon, och sen upptäckte jag nu att malin är i brasse osv.. men skönt nu att man är ledig ifrån all arbete nu ett bra tag.

ne nu ska jag försöka slumra till i sängen. värt ett andra försök iaf.. känner att det behövs, även om jag inte kan. ha det bra alla, så hörs vi imorgon om jag kommer in och skriver några rader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0