onsdag 13/8-08

Sitter o lyssnar  på lite Gyllene tider...
Idag har jag varit med david lite, vet inte vad de var med mig, men arg/irriterad var jag iaf, sorry baby.. Sen när han drog fick jag för mig att åka in o sola, då satt malin.a där :)  trevlans, så vi solade tillsammans, vi såg ut som 2 utomjordningar inne i solrummet, sen så skjussade vi hem henne. o nu sitter jag här, åt nyss lite glass. ska snart sova.. ska läsa lite innan jag somnar, som ni förstår jag har gett mig in i en 300sidors bok, och är redan på 150:e sidan. och läst i 3dagar, jag som ALDRIG läser. haha, men den är bra, lite hemsk bara.. men gjord på en sann händelse..
Godnatt hjärte-folk

sov så gott nu allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0