tisdag 5/8-08

för idag är det inte vilken dag som helst, utan madde min väns födelsedag. Så glad för din skull att den dag är kommen, du har längtar massor efter denna dag. Lika så som jag har längtat efter min fest, haha.. Min lilla bizzie, det är nu livet bara börjar, vi har mycket att se fram emot ;) alla våra gigantiska planer. vår vänskap tillsammans för aldrig förstöras. Alla minnen vi har, kommer alltid minnas som de bästa! Vi ska sitta tillsammans på ålderdomshemmet och kalla varandra för Mizzie o Lizzziiie haha! fyfan.. Ser det framför mig.. Madde du är en av dom bästa & närmsta vänner jag har. Du är min lilla älskling mizziie bissaaan! förstår du ? :)
Ikväll ska du få en lyckad 18årsdag, så är det bara!



nu ska jag börja klä på mig, sen in till stan. Funderar på om jag ska sola innan jag träffar mia, eller om hon o jag ska göra det tillsammans. sen blir det fixa för kvällen.. =)

läs om ditt stjärjtecken:
http://www.cosmopolitan.se/artiklar/mall2.asp?artikelID=27&kategoriID=9

saknar dig gubben,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0