söndag 26/4-09

idag invigde jag min nya bikini jag köpte i måndags tror jag.. Låg i solen i drygt 2 timmar, sen gav jag upp för de blev molnigt. Sen har vi grillat idag, och körde lite plockepin(med stora pinnar) ute på tomten, jag vann båda gångerna. Trevligt :) Sen har jag inte gjort mer, måste plugga.. känner att jag måste göra det NU, för på tisdag ska allt vara klart. får se hur de går.

och hur det går med min skadade fot, börjar ljusna lite grann iaf, just nu går jag utan kryckor, men kan säga att det inte är särskilt snyggt. men går gör jag väl.. får verkligen hoppas på att det är bra tills på fredag. För inge kul för freddy att gå med ett mongo på balen liksom. haha! men ska lova att göra mitt bästa gubbe lilla!

nej nu säger jag hejdå datorn, och hej på plugget( hate it )

/ sär-lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0