lördag 28/3-09


foto: Therese

En av bilderna jag tog med therse förra helgen, gillar den. tack så mycket! :)


kom just hem från krogen, var inte en av de roligaste kvällarna iaf. Drack lite men ändå blev jag inte full, eller ens kände av. alkis varning?

helgen har annars bestått av firande av Beatrice igår, sedan blev det en sväng på nybron, sen idag har jag jobbat och träffat paulina lite, sen drog vi ut. vilket slutade jätte segt, jag åkte hem och nu sitter jag här! Ska väl gå och sova som normalt folk gör vid denna tid. så jag säger godnatt på er allesammans, så ska jag försöka skirva några rader imorgon. Inte haft tid eller ork till att skriva några rader i denna rara blogg. byebye på er!


Kommentarer
Postat av: madelino

fiiiiiin!

2009-03-29 @ 16:20:13
URL: http://madelino.blogg.se/
Postat av: Therèse

Verkligen skit fin bild Lollo :)

2009-04-06 @ 21:27:27
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0