godnatt gott folk!

jahaja :) varför känns det mer inspereande att blogga från denna blogg, emot finest.se?
jag hör nog hemma här på blogg.se.. Har just ätit lite mat, blev nuggets, ris och currysås. vilket också får bli som matlåda till jobbet imorgon. ska aldeles strax sova. väntar på att niklas ska sluta sin match så han kan ringa upp mig, han skulle ringa efter den sa han!
Imorgon ringer väckarklockan 05.50, känns som min dag imorgon kommer vara ganska så rörig. men det ska väl funka. får ta tagen med en nypa salt. Och sedan peppa för helgens arbete också. sen på måndag är jag äntligen ledig och då är det lön för min del också. vilken dag kan bli bättre?
skulle behöva röja undan lite här hemma hos lilla mig. ser faktiskt ut som ett bombnedslag, dom som känner mig rätt, vet hur jag slänger kläder runt omkring mig. men det får jag väl ordna till också. 

jag längtar till sol, värme och sommar!
ta mig dit där det är varmt. kanske min prins kan göra det, men vem är det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0