onsdag

jobbat idag, sen vart det en kvällsvisit till IKEA. och eftersom jag inte kan sova så hittade jag en lista från min kusin felicias blogg som jag snyltade.. så får ni lite text att läsa här varje dag ;) (startar imorgon)

1 - Berätta om dig själv
2 - Staden där jag bor
3 - Mina vänner
4 - En bild på mig för 1 år sedan
5 - Bloggarna jag läser
6 - Bild på din garderob
7 - I din väska finns...?
8 - En bild på någon jag saknar
9 - En bild på mitt rum som det ser ut just nu
10 - Ett kort någon annan tagit på mig
11 - Detta gör jag på helgerna
12 - Här handlar jag helst
13 - Bild på det jag köpte senast
14 - En tv-serie jag älskar
15 - Min dator
16 - Detta är jag beroende av
17 - Något du vill ha just nu
18 - Detta åt jag till frukost
19 - Min profilbild på Facebook
20 - 3 saker jag gjort idag
21 - En bild som påminner mig om gamla tider
22 - Mina syskon
23 - Mitt favoritklädesmärke
24 - Det jag tycker är det bästa med att blogga
25 - En bild på mig och mina syskon
26 - Min dag
27 - Min skola/Min klass
28 - Bästa tidsfördrivet
29 - En bild på min handstil
30 - Den här veckan

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén ♥

hihi (A' jasså den hittade du hos mig!

2012-02-15 @ 23:11:38
URL: http://mangoligg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0