one week later

Sorry sötnosar för dålig uppdatering. Är ledig idag så passar på att klämma in ett blogginlägg. Under denna vecka har jag jobbat och i helgen hade jag och david en slappar dag i fredags. Och i lördags kom jossan och michel på middag och kvällsmys. David lagade till ugnslagadlax med pesto & pasta. Riktigt gott blev det! Söndagen spenderades i soffan, sen slutade vi helgen med en söndagsmiddag hos hans päron, vilket börjar bli en tradition. Idag har jag gått upp tidigt. Började med disken sen sprang jag ner i tvättstugan och startade maskiner med tvätt. Heja hemmafrun!! Ska kolla lite i källaren också. Och idag kommer Daniel(davidsbror) och fixar spottar i hallen.
tuudiilu så länge, får se om jag lägger upp ett inlägg till idag, men det tror jag allt!! =)
bjuder på 2bilder från förra helgen, då de blev utgång på magenta med Sofia och Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0