måndag 11/8-08

sitter hemma och inte gör någonting alls. planerade just in att jag ska träffa Malin K imorgon =) trevligt, inte sets på HELA sommarlovet? och nu är det bara en vecka kvar av den.. suck, vi som sa att vi skulle ses massor? de blir ju som de blir! men tur att vi hann innan lovets slut ;) Pratade just med david i telefon, jag har insett att jag ska sluta ringa, o tänka att det är han som ska höra av sig ;) han tycker jag hör av mig för ofta, så nu ska jag låta bli helt enkelt.. nej nog om det! MITT PARTY BLIR  FÖRMODLIGEN FLYTTAT TILL HELGEN EFTER SÅ NI VET ALLA SOM JAG BJUDIT!
Ne nu ska jag ta mig nått i magen, sen får jag se vad som sker under dagen.. tänker iaf inte bara sitta o glo..

have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0