måndag 4/8-08

vet inte vad jag ska göra för att visa att jag bryr mig.. just nu känns de som att jag bara är i vägen och är jobbig, förlåt..

idag har jag varit med madde på stan, köpte mig en tröja på ego och sen ett par byxor. sen träffa vi freddy & hans kompis och fikade på waynes, sen gick vi och hyrde film och moffa till filmen. mysigt. imorgon fyller älskade madde 18år, ska först ner på stan med Mia och fixa lite, sen blir det lite firande för madde. sen ska jag hem och bara ta de lugnt, medans dom drar ut. KUL? nej, men får vänta tills nästa helg ist, för då blir det kanon fest i hope.. måste ringa runt lite nu i veckan o fixa med ljud till fest o så. aja, nu ska jag snart sova tänkte jag.. orkar inte vara vaken mera..

vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas verkligen att man är bjuden ;D

2008-08-04 @ 22:15:24
Postat av: Anonym

vad har hänt med din pojkvän? dvs han har vart på akuten.

2008-08-04 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0