söndag 24/8-08

helgen:
ifredags var jag ute med mia, först på centro där vi fick sällskap av Brorsan & josefin, sen kom maria mm. och höll oss sällskap, mycket trevligt. Sen hamnade vi på harrys, skoj det med måste jag säga. Sen efter krogen så ringde jag och väckte min kära älskling och fråga om jag fick komma och sova hos han, fast han skulle upp o jobba klockan 8.00, stackars han.. men tack för kvällen allesammans.. :)
Igår tog vi hand om elvis, brorsans hund en stund under dagen. sen så tog vi det bara lugnt, kände mig inte så pigg för att göra nått. imorgon är det 1veckas praktik kvar. trivs bra på min praktik måste jag säga. :) är på Wedins accent inne på 21an, kom förbi och säg hej någon dag.. finns mellan 10.00-16.00..

helgen har varit kanon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0