tisdag 12/8-8

i morse blev jag väckt utav min käraste hund rocko, vaknar utav att han ligger precis på mig och bara stirrar mig rakt i ögonen o viftar på svansen som en galning. Sen när jag går upp & sätter mig här så ligger han som vanligt bredvid mig på golvet, men efter ett tag märker jag att han ligger o tuggar på något, då har han fått tag på mina skinnvantar någonstans som han ligger och tuggar sönder, är man inte för fräck ibland altså, men men vad gör man, han fick dom. och jag får bara köpa mig ett par nya helt enkelt :)
Ska strax ta mig en dusch och göra mig lite i ordning, sen ska jag in till stan och träffa karjer, wioho =) saknat den flickan. sen ska jag leta present till brorsan som fyller på torsdag, suck.. Svårt men nått får det bli..
nu ska jag försöka greja lite med min ipod innan jag hoppar in i duschen, ha de bra

PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Malin Karjer

jag hade saknat dig med skruttan! Kul att se dig igår! <3

2008-08-13 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0