söndag 2/11-08

Vakna nyss, kan ju säga att kvällen sluta katastrof. var hemma runt 5 skulle jag tippa på. Fast den slutade inte riktigt katastrof.. De skulle bli efterfest men sluta med att jag GICK från festen hem hit där jag är nu. Och nu sitter jag med en skaplig huvudvärk och tänker på morgondagen hur den ska gå. Praktik? inte alls SUGEN.. hjälp mig! just nu så känns de som att jag får se vad jag orkar med att göra idag. Tror iaf att jag ska fika med lilla emma ekman va. jajamänsan!!! om hon svarar den tösen. annars ligger hon illa ute ;)


här får ni 2 bilder från igår, de kommer fler :)


Kommentarer
Postat av: moi

madde ser ut som ett litet barn

2008-11-14 @ 08:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0