tisdag 23/9-08

jadu =) sitter hos david, duscha nyss. hade halv studie dag idag.. och i morgon är det onsdag. på min långa lunch ska jag ner på stan och fixa med nytt pass, eftersom passet måste gälla i 6månader efter avfärd. och mitt gäller till i november. menmen. Ni undrar säkert var jag och min älskling ska.. vi ska till Turkiet den 8 Oktober. Alltså om 2veckor exakt imorgon.
Sen på kvällen i morgon ska jag och madde på MONKI's invigning för deras butik som öppnar här i stan. ska bli väldigt roligt. För se om Madde & Mia kommer över hit och ser på idol medans david är på träningen..
Nej, nu ska jag äta mig lite glass och bara ta det lugnt..

någon som ville att jag skulle blogga mer, fick en kommentar. ska försöka så gott det går =) svårt att komma ihåg! en liten förbättring ska de nog bli.


Kommentarer
Postat av: Mad´s

Vad mys med invigningen =) vart i stan är det dem ska öppna butiken? =)ni får ha det så trevligt iaf =)

2008-09-23 @ 18:17:01
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0