tisdag 30/9-08

såg att jag i tidigare inlägg skrivit måndag i rubriken när det är Tisdag? suck, märks att man är trött i skolan. menmen, Idag efter skolan kom linn och hämtade upp mig, söt som hon är körde hon där man inte fick köra haha gullunge, sen så körde vi mot Vilsta ridskolan ;) men vi gick runt ett varv och letade efter någon på kontoret men ingen där, sen ringde vi dit, men inge svar. så jag fick ansvaret att ringa dit imorgon :) för här ska vi minsan börja rida höreni.. Efter vi var där åkte jag hem till min kära pojkvän david, och städa. sen kom han och vi åkte o hämta våra pass, man ser ju förjävlig ut måste jag få säga. Efter det fick david/vi besök av hans föräldrar de kom med god sallad som vi satt o åt på, sen åkte dom hem. Och david skjusa hem mig hit på landet, och han drog & tränade..

svar på frågan bland kommentaren: Ja, jag ska få biljetter förmodligen imorgon, vem undrar?
biljetter till lotus altså, gratis biljetter,säg till om någon är intresserad =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, hoppas det går bättre att ringa imorn då ;) <3

2008-09-30 @ 20:25:05
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: stina

LOLLO, JAG VILL HA :D

2008-10-02 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0