lördag 4/4-09

säger bara såhär, du måste skydda din hydda!!!!

kom precis hem från mallan, efterfesta till 6 ungefär imorse. heeelt sinnes.. Kvällen började hemma hos Madelino med mat, sup och lek. jag, malin o mickan i ett lag. en gren i lekarna var att man skulle trä på 2 kondomer på en gurka på båda sidorna, och kan ju säga så här, vårt lag vet ju iaf hur man sätter på en kondom med bara munnen och utan händer, eftersom vi vann ;) Sen efter lite förfest hos henne, så åkte jag vidare till stan och ut på krogen träffade freddy, min balvän härja loss som fan. sen drog vi vidare på efterfest hos malin, fy farao vad kul jag har haft.. TACK ALLA! kan ju misstänka att Madelinos mamma o pappa inte är så glada på att städa upp hemma hos dom, eftersom hon ligger däckad hemma hos malin. nej nu ska jag rycka upp mig, lite bakis men sånna smällar man får ta vid den här lagen.

NU SKA JAG HÄMTA HEM MIN BALKLÄNNING! sen ska jag tjocka mig med madde o malin på stan, weeeei

Kommentarer
Postat av: MADELINO

Mahahahw, vi hade kul <3 Meeeh VAFAN kl:6? vilken chicken! jag slurpade fortfarande bärs vid 8-snåret på morgonen, haha. Alltid vaken läänge!



Men vadå för hydda? Missade jag att hälsa på i hyddan eller?

2009-04-04 @ 19:50:28
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0