onsdag 29/4-09

Jag blev utmanad av Sandra. (sandraisabell.blogg.se)
Skriv 8 fakta/vanor om dig själv. Utmana sedan 8 andra personer. 
 

1. Jag älskar mina vänner! 
2.  det bästa jag vet är kramar och myyyyyyyspys
3.  visar oftast inte när jag är ledsen, bara mina närmsta som ser när jag inte mår bra
4. hatar spindlar
5. känner mig inte hel utan min mobil
6. hatar att jag är smaal, vill bli fetto
7. mår bäst av kärlek, hästar, värme
8. när jag läser en bok/text så mimar jag alltid texten fast jag inte läser högt..

Nu utmanar jag:
sih.blogg.se, jympasko.blogg.se, emsenglund.blogg.se, madelino.blogg.se



dagens;
depp
nagelförlängning
MIA KOSKELA <3
grilla
depp

suck......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0