tisdag 7/4-09

går dagen var kul så länge det varade :) började iaf att jag fixade i ordning mig, sen fick jag skjus till Peter där mina älsklingar befann sig, madde & malin. Sen dök min söta emma upp också, så vi härjade lite tillsammans. =) sen efter elva någongång tror jag hamnade vi hos rick, sen hamna jag där jag brukar hamna när jag festat! haha, ni som känner mig vet var. nu ska jag vara snäll mot han och diska o städa lite, tycker lite små synd om honom! haha.. puss på han för att han är så söt.
imorgon ska jag luncha med Rebecca, sen så blire utgång me elin. fun =)

/ puss

Kommentarer
Postat av: Therèse

Tycker du att shopping är kul? Jag har isåfall en perfekt sida till dig. Du samlar ihop lite poäng och får presentkort hemskickade i din brevlåda. Jag har testat en hel del sidor men dom har inte fungerat men den här fungerar faktiskt. Du kan välja presentkort ifrån Nelly, JC, Åhlens, Kicks, Din sko, Bianco, Waynes och en massa fler ställen. Klicka in på länken nedan så hjälper du även mig att samla in 6 hela poäng :)

http://www.freestreet.se/?r=7361

2009-04-07 @ 22:20:14
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0