torsdag 2/4-09

jag är så glad, haha.. om 4veckor är det bal, var nere på stan idag och sydde in de sista på klänningen så på lördag får jag hämta hem min skatt, den var så fiin, och jag vill bara ha bal nu nu nu.. Vi alla kommer vara så fina!
Sen efter det drog jag på matlagningen lagade fläskfilé, finstekt riven potatis och tomatsås med Antonio och Sandra, vi är bäst. Sen efter det drog jag ner på stan mötte ewelyn o madde, drog oss till Vip kvällen på gina tricot. köpte mig en tshirt vann ett presentkort också. tur jag hade, brukar aldrig vinna på lotter. :) sen nu är jag hemma, ska äta lite pizza sen gå och sova faktiskt, ska upp tidigt imorgon o hämta min studentmössa för den har också kommit :D weeeei. ingen kan vara gladare än mig.

skiter i allt o bara rööjer loss, se upp! :) ingen ska någonsin få se mig deppig mer(eller jag ska försöka va på topp)


Kommentarer
Postat av: sandra

bra inställning gumman :D

2009-04-02 @ 21:48:48
URL: http://sandraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0