flytt, nu ni.

sitter och äter mat igen, redan ätit ikväll men det är ju min favorit mat så.. varför inte?
annars så verkar det vara full rulle, jobbat mån-ons. och imorgon måste jag packa och så inför flytten, de andra här hemma har redan börjat idag.. men jag kör på imorgon ist. Idag har jag jobbat, träffat tjejerna hos mia. fikat och vandrat på stan med Emspems som drar till austrailen på måndag, icke okej, bra j*vla avis om jag får säga det så.. efter jag ätit så ska jag äta lite godis, sen sova. hehe.. elr sätta på en film som jag kan somna till. Är så kallt uppe i mitt rum så jag ligger och sover med mjukiskläder + täcke? burr..
Imorgon ska jag fika me felice med, får ringa henne imorgon och se annars blir det en hemma dag med massa packning. och rensa kläder? Längtar lite till lördag just nu, för då ska johanna firas. jippie!


jag tänker inte ta ansvaret att höra av mig hela tiden, har en känsla av att ge upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0