fredagskväll

började med att vi körde en vända till nya huset med lite stuffs. sedan åkte jag in till stan och träffade på Josefine, vi köpte mat och godis o gott sedan blev det lite idol och mycket skratt och prat, vi har verkligen kul ihop! mycket gemensamt. Hade en kanon kväll! Kom hem för drygt en timma sen. verkar som att många är på krogen ikväll. Hoppas ni har kul utan mig ni som ville ha med mig ;) Gulliga ni är!
Imorgon ska jag upp skapligt, fixa klart lite i rummet, sedan runt 11-12 ska jag in mot stan och möta sofia, då vi ska springa runt lite på stan och fixa lite ärenden. sen ladda för 20års party. hoppas på en kanon kväll!

Jag och josse satt och pratade och kom fram till att Milow och Fredrik Reinfeldt är rätt så lika på pricken kanske?
vad tycker ni? :P sen vart  vi överlyckliga om vilka som gick vidare i idol, WIHO! lajk it alot.

Nej nu är klockan mycket, väntar på att madde ska vandra hemåt så hon sedan kan ringa mig så jag får höra lite skvaller, sen blir det läggdags.

tjingtjing alla festare!!!!!!
puss

Kommentarer
Postat av: jö

hihi vad glad jag blir =) Tycker om dig mycket ska du veta! <3 Tror att Fredrick rainfeldt har en dold talang kanske? ;) haha! puss på dig! <3

2009-12-07 @ 11:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0